Telefonia
Telefonia VoIP
Voice over Internet Protocol to nowoczesna technologia telefonii stacjonarnej, powszechnie stosowana przez niemal wszystkich operatorów telefonicznych. Jej elastyczność i wszechstronność (usługi dodatkowe, mobilność) połączona z niskimi kosztami wprowadzenia i eksploatacji czyni z niej doskonałe rozwiązanie dla firm i instytucji.
Cechy:
- wirtualna centrala z menu IVR (Interactive Voice Response) – pozwala utworzyć system call-center ze złożonym menu głosowym dla dzwoniącego i kierować połączenia na właściwe numery wewnętrzne, a także potwierdzić tożsamość dzwoniącego numerem PIN czy hasłem.
- zaawansowane techniki zarządzania ruchem przychodzącym (kolejkowanie, przekierowanie warunkowe, poczta głosowa)
- podpięcie dowolnego numeru telefonii VoIP,
- numery wewnętrzne z dowolnie konfigurowanym dostępem z zewnątrz i na zewnątrz
- nagrania poczty głosowej przesyłane na adres e-mail
- telekonferencje – rozmowa wielu użytkowników jednocześnie
- rejestrowanie i archiwizowanie nagrań rozmów
- wirtualny fax (FAX2MAIL, WEB2FAX) - wysyłanie oraz odbieranie faksów przez internet
Telefonia VoIP to także
- niski koszt wprowadzenia - bez konieczności zakupu kosztownego sprzętu
- niskie ceny połączeń z numerami krajowymi i zagranicznymi
- przenoszenie numerów stacjonarnych od dowolnego operatora